Error when trying to access App

Hi All,

One of my app user is getting this error when trying to access the app.

Can someone please let me know what can be done to resolve this.

Thanks,
Mayur

Please contact Support for help with this.

@Steve I have already contacted support but still waiting for a response. Is there a way I can escalate this. There are few users who are unable to use the app atm.

I can’t find a support ticket in your name. Please try again.

I have raised the ticket again. Kindly check. Thanks.

I’ll followup with you privately.

Hi Steve,

Do you have time to look into this. Support desk is looking into this but no luck so far.

Thanks,
Mayur

I sent you a private message the other day and you didn’t respond. I have nothing else to offer.

I am not sure where have you sent me a private message. But that’s alright if you cannot offer any help.

The Appsheet support team is trying to help and hope they resolve this issue soon.

1 Like